В різні епохи неоднаково дивились на виховання дітей. Діти колись не мали одягу, а носили довгу сорочку і батькові чоботи, не мали іграшок, не могли навчатися в школах, вмерали від того, що їм не надавали вчасно медичну допомогу. Дітям було нелегко, бо не було законів, які б оберігали їх життя. А суспільство не може жити без законів. Без них люди не знають, що можна робити, а що ні.
Кожна дитина - немов маленьке деревце. А як садівник плекає кожну рослину, так і держава піклується про своїх дітей, щоб росли дужими та розумними громадянами, гідними імені Людина, здатних цінувати життя, інших людей, природу, свою планету, частинкої якої ми є.
Ось і я вирішила, що моя малеча, вихованці 0-А класу, повинна познайомитись зі своїми правами. Чим підвищую рівень правової освіти учнів. На закріплення ми створили квітку "Права дитини", яку згодом повісили у холлі школи на виставці дитячих малюнків "Права людини в малюнках".
Кожна дитина - немов маленьке деревце. А як садівник плекає кожну рослину, так і держава піклується про своїх дітей, щоб росли дужими та розумними громадянами, гідними імені Людина, здатних цінувати життя, інших людей, природу, свою планету, частинкої якої ми є.
Ось і я вирішила, що моя малеча, вихованці 0-А класу, повинна познайомитись зі своїми правами. Чим підвищую рівень правової освіти учнів. На закріплення ми створили квітку "Права дитини", яку згодом повісили у холлі школи на виставці дитячих малюнків "Права людини в малюнках".
Немає коментарів:
Дописати коментар