пʼятницю, 9 лютого 2018 р.

Дивна сила кохання

      Кажуть, вустами дитини говорить істина. Те, що дорослі в силу певних стереотипів, рамок пристойності або правил етикету, не дозволять собі висловити співрозмовнику, діти розповідають не замислюючись. Цікаво дізнатися, що ж вони, ще не обтяжені «життєвою мудрістю», думають про світле почуття любові ... 

               - Коли тебе хтось любить, він вимовляє твоє ім'я по-особливому. Твоєму імені затишно у нього на язичку.
               - Любов - це те, від чого ти посміхаєшся, навіть коли утомився.
               - Найбільше мене любить мама. Щось не видно, щоб хто-небудь ще мене цілував на ніч.
               - Коли моя бабуся захворіла артритом, вона не могла зігнутися і більше не могла фарбувати нігті на ногах. Тоді мій дідусь став робити це за неї завжди, навіть коли у нього самого руки захворіли артритом.

       Любов це найпрекрасніше почуття , яке може мати людина . Любов до своєї Батьківщини, до свого будинку, до своїх батьків, до навколишнього світу. Без любові людині складно жити, без неї він ставати жорстоким.
    
       Ось і ми у  школі "Джерело" створюємо атмосферу кохання. Діти 0 класу разом з вихователем створили інформаційний стенд в холлі школи на тему "Дивна сила кохання". Учні з задоволенням робили серце, яке стало головним прикрашенням стенду, та допомагали оформляти його.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Шоу дитячих емоцій